www.brabantland.nl

www.brabantland.nlSatisfaction score: 4.9/5
8 votes, 115 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.brabantland.nl




www.brabantland.nl
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Dutch, Polish, Euro

Reviews

We found 115 reviews.

PCOB Waalwijk15 February 2015, 17:24

beste mevr. van der Zanden,


wat ben ik laat maar namens PCOB Waalwijk wil ik u en uw medewerkers van harte bedanken voor alle heerlijkheid die u ons weer voorgezet hebt tijdens onze Kerstviering op 9 december.
De mensen genoten van het lekker buffet de kippenboutjes waren verrukkelijk trouwens wat was er nou niet heerlijk zelf de kruidenboter is voortreffelijk.
Dat u er voor de ouderen een fruit cocktail bij had gedaan verhoogde de sfeer nog meer.
Kortom het was weer Brabant op zijn best via deze cateraar.
We komen graag eind van het jaar weer bij u terug.

Nogmaals excuus voor de late reactie.
wilt u ook onze dank overbrengen aan uw medewerkers perfect was alles !!!!!
hartelijke groet,

PCOB Waalwijk

Irma15 January 2015, 16:14

Beste Leny,

Ik wil nog even terugkomen op het lunchbuffet, dat jullie afgelopen maandag voor ons verzorgd hebben.

De reacties van collega's waren allemaal erg positief; lekkere producten, uitgebreide keuze, iedereen was vol lof!
We hadden wel veel brood, kaas en wat vleeswaren over (de vis en gehaktballetjes in satésaus waren favoriet), maar daar hebben we de dag erna nog goed van kunnen eten.
Zelf was ik ook erg tevreden over de bezorging, de ondersteuning bij het klaarzetten en het ophalen.

Nogmaals bedankt voor de samenwerking en wie weet tot in de toekomst!

Met vriendelijke groeten,
Irma

Fam. de Leeuw6 January 2015, 13:28

Met de hele familie genoten van het Kerstbuffet. Alles smaakte prima, iedereen heeft ervan gesmuld! Hartelijk bedankt medewerkers van Brabantland Catering!

van halder kerkdriel3 January 2015, 11:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

geachte derectie.op 31 dec is bij ons in kerdriel eenkoud buffet gebracht wat grandioos was van zo wel opmaak als smaak alle 60 gasten uit genodigd voormijn vrouw die 80 jaar is geworden waren vol lof over royale aanbod het waren stuk voor stuk plaatjes ook afspraken over levering en weer ophalen waren stipt op tijd diverse gasten hebben om informatie verzocht nogmaals tot een volgende keer groetjes fam van halder/hendriks

fam Coset2 January 2015, 10:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Blij verrast was ik met de gourmetschotel die ik gewonnen had bij jullie. Wat was dit een mooi verzorgde schaal met vlees, salade, stokbrood en sausjes. We hebben heerlijk genoten en het was erg lekker. Jullie hebben er een klant uit Kerkdriel bij. Nog de allerbeste wensen voor 2015 en graag tot ziens

Brigitte27 December 2014, 13:11

We hebben heerlijk gegeten met kerst met de fam.
Warm en koud buffet. Was super goed.
Alle goede voor 2015!!!!!!!
Ga zo door.

Fam. van Onzenoord27 December 2014, 10:58

Door de goede reacties en verhalen die wij gehoord hadden, hebben wij voor Kerst ook onze bestelling bij jullie gedaan. Nou onze complimenten niets is overdreven alles was perfect. Iedereen heeft er van genoten en er was meer dan genoeg. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. De beste wensen voor 2015

fam. Brouwers Sprang-Capelle26 December 2014, 17:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Onze complimenten over het heerlijke eten waar we eerste kerstdag van genoten hebben!!Zeker voor herhaling vatbaar.Wij wensen jullie prive en zakelijk een goed 2015.

lisette van hemert6 December 2014, 20:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

het wintergourmetpakket besteld, was uit de kunst heerlijk gegeten en het was ruim voldoende.
onze complimenten!!

Fam. Bont2 September 2014, 15:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Het warm en koud buffet was weer voortreffelijk verzorgt. Het zag er prachtig uit en was ook heerlijk.Het aanbevelen waard!

Ine10 June 2014, 9:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hoi Lenie,

Ik wil je hartelijk bedanken voor de perfecte hapjes op onze feestavond!!! Het zag er goed uit, en smaakten ook heerlijk!!

Groetjes Ine

ankie11 May 2014, 15:38

Ik wil even de complimenten overbrengen dat de inhoud van de partypannen heel erg lekker was. Bedankt!
Groetjes, Ankie

Hannij Geerlings7 May 2014, 9:31

Beste Personen van Brabantland, alle gasten waren vol lof over het eten, het was lekker, meer als voldoende ze hebben gesmuld!
Bedankt!
Hannij Geerlings

rian winkel6 May 2014, 13:14

Heerlijk warm en koud buffet op 21 april de verjaardag van moeder 91 !
Alles goed geregeld, iedereen heerlijk gegeten en het was meer dan genoeg!
Gaan we zeker nog meer doen!!

Ad en Tonnie van Eijk29 April 2014, 13:37

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze willen wij u nog bedanken voor de perfecte verzorging van het buffet zaterdag jl.

Wij vonden het buffet voortreffelijk, het eten was heerlijk en uitgebreid en meer dan voldoende. Onze gasten riepen er allemaal over. Ook het brengen en halen was perfect geregeld.

Mede hierdoor was ons feest meer dan geslaagd! Onze complimenten! Wij zullen jullie zeker bij anderen aanbevelen.

Met vriendelijke groet,
Ad en Tonnie van Eijk

Fam.Kathagen13 March 2014, 11:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

8 februari j.l werd ons moeder 89 en hebben we een heerlijk warm/koud buffet gehad van Brabantland.Dit was zeer verzorgd en heerlijk..complimenten Brabantland !!!!Nogmaals bedankt...

ann vd wiel11 March 2014, 19:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wij hadden zondag iets te vieren en hebben dit met brabantland gedaan het was super zowel het koude als het warme buffet geweldig en dat vonden ook mijn 30 gasten bedankt voor de hele fijne verzorging dank hiervoor

PCOB WAALWIJK15 November 2013, 19:57

Afgelopen jaar heeft de Prot. Chr.OuderenBond (PCOB) Waalwijk een geweldige Kerstmiddag gehad met haar leden, mede door het schitterende combinatiebuffet van Brabantland catering, alles perfect geregeld, goede kwaliteit, voldoende gerechten en de bezorging en het ophalen van de spullen verliep vlekkeloos. Een heel groot compliment aan U allemaal van Brabantland catering. Omdat we weten dat alles zeer goed en verzorgt is, maken we daar dit jaar weer graag gebruik van.
Geen afwas, geen inkoop, nee heerlijk eten en genieten.
Van harte bij u aanbevolen.

Pijnappels6 November 2013, 21:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben erg tevreden over Brabantland Catering. Reeds vele malen hebben wij gebruik gemaakt van hun uitstekende warme en koude buffetten. Zeker een aanrader voor iedereen.

Webshop Directory

Categories