world flower seeds

world flower seeds

www.worldflowerseeds.com




world flower seeds
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 11 reviews.

Mevr. Henriëtte Vial12 September 2021, 6:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Er wordt gevraagd of ik tevreden ben over mijn aankoop, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus lastig beoordelen dan.

Dhr. John Bisschop28 August 2021, 14:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel, goed verpakt & gelabeld verstuurd.
Bedankt voor het welkomsberichtje wat toegevoegd zat in de enveloppe.

Dhr. frans hartemink21 August 2021, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Sorry maar mijn bestelling is nog niet binnen

Mevr. A.W. van der Schoor12 August 2021, 17:27

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima service!!

Dhr. Fons Bruls1 July 2021, 13:53

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De zaden zijn voordelig

Dhr. Jeen van Beek5 March 2021, 14:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel vervelend dat ik nu mailtjes krijg van deze webshop en dat ik me niet af kan melden of uit kan laten schrijven. Ik wil alleen een artikel kopen en vervolgens word er ongevraagd berichten naar me gestuurd en ik kan dit niet blokkeren. Ik geef al een foutief telefoonnummer op omdat dit ook al een verplichting is. Omdat ik na koop vaak gebeld wordt door organisaties die mijn gegevens hebben gekocht van bedrijven waar ik bestel. Heel slecht. Voor mij een reden hier niet meer te kopen.

world flower seeds5 March 2021, 15:08

Geachte heer
Dat vind ik spijtig
ten eerste ontvangt u van mij geen ongevraagde mails, gewoon omdat ik deze niet verstuur
ten tweede verkoop ik nooit gegevens van mijn klanten aan derden

mvg
Fons

Mevr. Mady Jochems14 February 2021, 14:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede comminucatie dmv email netjes verpakt en alles compleet dit is vls mij mijn 3e bestelling en ik kan t alleen maar aanraden.

Dhr. Menk van der Kooij9 January 2021, 20:27

Tot opheden niets ontvangen en kan dan ook geen beoordeling geven.

Wereldse Bloemzaden31 January 2021, 11:32

Deze reactie vind ik jammer, het mag niet zo zijn dat als men de gratis zaden heeft ontvangen dat je dan eerst negatief schrijft en daarna je lidmaatschap opzegt.
De bestelde zaden heeft deze klant trouwens ook ontvangen
Helaas komt het maar al te vaak voor dat klanten vandaag bestellen en gisteren al binnen moesten hebben

Dhr. Ron Hornes7 January 2021, 9:48

Goedemorgen, 22-12-2020 zaden bestelt maar nog niets ontvangen.

Wereldse Bloemzaden31 January 2021, 10:11

Goedendag,
Deze had u medio januari al ontvangen
Er zijn helaas sommige soorten die uitverkocht raken, ik wacht in de regel op nieuwe

Ms. Lydia Jansen2 January 2021, 20:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

I haven’t received any product thus far, therefore I cannot write a positive review yet.

world flower seeds2 January 2021, 22:05

Goedenavond,
Dat is ook moeilijk, op 28-12-2020 besteld, op 30-12-2020 de betaling binnen. i.v.m. jaarwisseling en weekend kunnen deze pas op 4-1-2021 verzonden worden. Sorry

Mevr. Geertje Verstoep23 December 2020, 13:10

Ik heb (nog?) niets ontvangen.

world flower seeds2 January 2021, 22:06

Goedenavond, volgens mij had u al een zending (deelzending) binnen gekregen

Webshop Directory

Categories