Labels Studio

Labels StudioSatisfaction score: 5/5
2 votes, 10 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.labelsstudio.be




Labels Studio
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 10 reviews.

Elisabeth Donkerlo6 February 2024, 13:21

Waarom sturen jullie mij dit? Ik heb nooit de blouse gekregen omdat jullie zeiden dat hij al verkocht was.

Slechte zet van jullie kant. Ik verwacht dus wel binnenkort mijn geld terug zoals jullie aangeven in de vorige mail. Ik geef dus geen sterren!

Labels Studio6 February 2024, 21:04

Dag Elisabeth. Het spijt me dat jij ontevreden bent maar
1: Het bericht dat jij ontvangen hebt om een beoordeling te geven gebeurt automatisch na 5 dagen. En is niet verplicht om hierop in te gaan.
2: De blouse was inderdaad niet meer in stock en was een fout die kan gebeuren. Sorry hiervoor.
3: De terugbetaling moet jij reeds ontvangen hebben want is op 2 februari overgeschreven via Mollie. En werd op dezelfde manier als jij betaald had terug gestort. Dus misschien even nakijken.
MVG Ria - Labels Studio

Daniel Van Zijpe14 August 2023, 14:27

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden

Labels Studio14 August 2023, 15:52

Bedankt!!!!

Daniel Van zijpe9 August 2023, 14:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top bedrijf ! Prima service ! Ik ben een tevreden klant !

Labels Studio9 August 2023, 18:56

Dank u voor het vertrouwen!!

Emanuela Di Giusto3 February 2023, 13:33

the bikini is very beautiful and is exactly as in the photo. I'm very satisfied. Thank you

Labels Studio3 February 2023, 13:43

Hello Emanuela
Thank you for letting me know
who knows until next time.
Ria. - Labels Studio

Marijke De leenheer7 November 2022, 16:58

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tevreden , zeer vlug geleverd . Netjes verpakt Helaas te groot voor mij
Als ik het verkocht krijg , koop ik meteen de kleinere maat . Ik vind nergens iets van retour

Labels Studio7 November 2022, 20:29

Hallo Marijke, Bedankt voor je beoordeling. Wat het aangekochte stuk betreft kan je me steeds bereiken via het contactformulier onderaan de frontpagina van de webshop. Daar kan men vragen stellen. Ook om te ruilen of terug te zenden. In de voorwaarden die ook op de frontpagina staan kan je eveneens de info hierover vinden.MVG Ria

Violetta Glowacz14 June 2022, 13:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

thank you . beautiful shoes, fast shipping, perfectly packed.,�

Labels Studio14 June 2022, 21:26

Thank you for your review and who knows until next time.
Ria - Labels Studio

Mevr. Greet Ghysels25 March 2021, 13:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Erg blij met mijn jurk en met de service!

Mevr. Agnes Duijves30 January 2021, 19:56

Top vestje/jasje ontvangen. Conform de afbeeldingen. Liefdevol ingepakt. Snelle service. Zeer klantvriendelijke!

Labels Studio30 January 2021, 21:12

Dag Agnes

Bedankt voor je lieve beoordeling en nogmaals voor je aankoop.
Nog een fijne avond gewenst en wie weet tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten
Ria
Labels Studio

Mevr. Dianne Kimenai4 July 2020, 14:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

de jurk die ik besteld had is netjes afgeleverd en het contact met de shop verliep ook heel soepel.
Ben heel tevreden met het hele verloop van aankoop tot levering,ondanks dat ik in Nederland woon ging het allemaal heel vlot

Mevr. Griet Van Reusel19 June 2020, 21:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfecte service!

Webshop Directory

Categories