Artinez bloemen en planten

Artinez bloemen en plantenSatisfaction score: 5/5
3 votes, 97 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.artinez.nl




Artinez bloemen en planten
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 97 reviews.

Dhr. Peter Van Heiningen13 May 2020, 10:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bloemen waren weer prachtig en mooi op tijd bezorgd door een mooi meisje.

Mevr. Mariska Van Opstal12 May 2020, 21:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel duidelijk en overzichtelijke webshop�

Dhr. Paul Konklewski12 May 2020, 19:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Als altijd top!!!

Dhr. Jan Van den Burg12 May 2020, 16:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Verse mooie bloemen zoals op de web site .
En ... mooi op tijd ,volgens afspraak geleverd.
Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Mevr. Judith Van Gestel12 May 2020, 10:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfect geregeld! Mooie bos bloemen!

Mevr. Lea Dickens11 May 2020, 21:15

Ik vond het spijtig dat het geen volledig roze/rode boeket is geworden zoals op de foto.
En ik had een boeket van 20 euro besteld en ging ervan uit dat het boeket op de site 15 euro was, dus ik had een groter boeket verwacht.��‍♀️
Misschien kan je vermelden op de site hoeveel bloemen er van elk in een boeket van 15 euro zitten zodat een klant beter weet wat hij kan verwachten
Ik weet dat een boeket anders kan zijn kan omdat dit erbij staat dat er ev afwijkingen kunnen zijn, maar roze met lila vind ik niet mooi.
Volgende keer zal ik zoiets extra vermelden.

Artinez bloemwerken12 May 2020, 9:28

Goedemorgen Lea, ik vind het heel vervelend dat we niet aan je verwachting hebben geleverd. Ik ga het aanpassen op de website. Zal je persoonlijk een mail sturen of ik iets voor je kan oplossen. Groetjes Saskia

Mevr. Martine Van Beurden11 May 2020, 15:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden!

Mevr. Rian Verschueren6 May 2020, 20:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geweldige website
Geweldige service
Geweldige bloemen
Dank je wel!

Mevr. Lian van Enschot6 May 2020, 14:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle service en goede kwaliteit !

Mevr. Michele Smits5 May 2020, 17:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Een geweldig boeket voor mijn schoonmoeder haar 90ste verjaardag besteld. Het zag er prachtig uit. Dank je wel

Mevr. Rianne Weijtmans5 May 2020, 11:03

Zou ik het voormiddag kunnen ophalen?

Artinez bloemwerken5 May 2020, 11:42

Hoi Rianne, dat kan. Ik heb je net een persoonlijke mail gestuurd met de vraag vanaf welke tijd. Dan zorg ik dat het voor je klaar staat. Groetjes Saskia

Mevr. Hennie Stabel4 May 2020, 19:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Duidelijke website, boeket wat ik online besteld heb voldeed aan de verwachting. Duidelijke informatie, snelle levering, goede service ��

Mevr. Els van Puijenbroek2 May 2020, 20:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Het was een super mooi veld boeket. Netjes op tijd geleverd. Netjes bevestigingsmail gekregen. :)

Mevr. Carla Cobussen28 April 2020, 13:45

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Artikel heeft een uitgebreide keus! Ze dachten meteen mee over het bezorgmoment. Heel fijn.

Mevr. Trudy Van Aanhout25 April 2020, 19:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel en makkelijk bestellen, en je kunt hetgeen wat je wil bestellen ook zien op de site

Levering supersnel

Mevr. Yvonne Spannenburg24 April 2020, 13:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden over de goede service! Ik heb een foto gekregen en het veldboeket zag er prachtig uit.

Mevr. annieta verschueren22 April 2020, 13:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Duidelijke website
Snelle levering
En hele mooie bloemen
Dank je wel

Mevr. Gonnie Meijer21 April 2020, 14:49

Bloemen van jullie altijd perfect. Blij dat jullie deze makkelijke en snelle service erbij hebben. Ga zo door. Bloemenhulde

Mr. Eric Primus21 April 2020, 14:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle en correcte service

Mevr. Desiree Rademakers17 April 2020, 19:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Makkelijk online te bestellen. Vlotte reactie op vragen. Keurig nette aflevering van een mooi boeket. Top gedaan!

Mevr. Inge Haneveer16 April 2020, 13:51

gemakkelijk en snel online bestellen.
prima service.
heel klantvriendelijk en snelle levering

Mme. Kelly Hosten15 April 2020, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Makkelijk te bestellen online, en een heel snelle levering. Ik kreeg na de bestelling nog een persoonlijke email om alles nog eens te bevestigen - uitstekende service!

Mevr. Nicole van Hulsen14 April 2020, 20:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Een mooi boeket besteld vanuit Lelystad en de volgende dag is deze bezorgd in Baarle-Nassau. Het zag er prachtg uit!

Mevr. Annemiek Koks13 April 2020, 15:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlotte en duidelijke website, erg correcte prijs/kwaliteitverhouding.
Een aanrader!

Webshop Directory

Categories