dobbydog

dobbydog

www.dobbydog.be




dobbydog
StatusClosed: customers get a message to come back later
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 37 reviews.

Nicole Lemmers2 October 2018, 14:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

zoals altijd zeer tevreden, en vliegensvlug

Pomelien26 August 2018, 12:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snelle en vriendelijke service.
Aanrader

Nicole Lemmers17 May 2018, 11:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste Shana, top service, zo blijven verder doen. juist postbode aan deur en samen met Buddy zijn pakket binnenhalen. hij (en ik) zijn weer tevreden en zullen weer eens toekomen tot de winter komt. bedankt voor de vlugge service en mooi ingepakt.

Jessica11 March 2018, 13:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering, correcte informatie. Zeker een aanrader

Pat4 March 2018, 13:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Altijd goede service en snelle reacties op mails.

Garrein Marleen3 March 2018, 17:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hebben veranderd van voeding omdat ons hondjes te dik werd. Hopelijk lukt het met die voeding om haar op het juiste gewicht te krijgen, maar dat vraagt tijd. Ze eet de voeding wel heel graag.

Tossyn carol24 January 2018, 20:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hebjullie eten leren kennen op de amstafday . Omdat mijn bull terrier alergisch is voor rund,kip en zuivel vind ik bij jullie het eten dat ze moet hebben . Ook de gedroogde snacks zijn er ik alle soorten zodat ze ook wat te kauwen heeft . Omdat ze een stevig gebid heeft .

Leen24 December 2017, 13:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals steeds heel tevreden over mijn bestelling, onze keesjes zijn altijd heel blij met een nieuwe lading snacks, hun favoriet blijven de konijnenoren met vacht.

Patje6 June 2017, 20:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top.
Nette persoonlijke Service.
Was iets uit verkocht hebben we andere opties voor gekregen.
En Kay zit ondertussen al lekker te genieten van het hele snoep festijn.

Lies Vanacker14 April 2017, 18:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb reeds meerdere bestellingen geplaatst bij Dobby Dog. Telkens een snelle levering gehad! Je kunt er terecht voor professionele uitleg, kwalitatieve producten, een snelle service en een erg klantvriendelijke communicatie. Ik bestel hier zeker nog opnieuw!!

Chantal Vanaecke14 April 2017, 16:36

moeilijk te bestellen op deze site

dobbydog14 April 2017, 20:15

Beste Chantal

Het spijt me te horen dat u bestellen via de webshop nogal moeilijk vond. Is er iets specifieks wat moeilijk ging of bedoel je de volledige lay-out van de site? U mag mij gerust altijd persoonlijk contacteren via de contact knop op onze website.

Hopelijk tot binnenkort.
Shana

Gino craeynest14 April 2017, 16:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

...

dobbydog14 April 2017, 20:16

Beste Gino

Was er iets specifieks wat je niet goed vond aan onze site ?

Met vriendelijke groeten
Shana

Fam Bossuyt29 March 2017, 22:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle correcte service . Hier bestellen we zeker meer ! Doe zo verder !!!!

Webshop Directory

Categories