4x4shopvervoortbe

4x4shopvervoortbe

www.4x4shopvervoort.be




4x4shopvervoortbe
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 24 reviews.

Mr. Luuk Meer19 June 2021, 15:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb mijn bestelling (30Mei) nog steeds niet ontvangen (19 Juni) wel krijg ik de vraag of ik een review achter wil laten...

4x4shopvervoortbe19 June 2021, 16:14

Luuk, klopt, de website doet dit automatisch. Uw blokken komen volgende week eindelijk binnen, sorry voor de vertraging maar is tegenwoordig overal iets met de corona.

Bay Isa Tubadan4 June 2021, 14:58

Beste,
Wanneer heb ik mijn bestelling ?

Ik kan geen datum vinden?

Dhr. jeroen koomen24 May 2021, 13:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

3 wegen geleden wat besteld en nog niets binnen terwijl er bij het product stond leverbaar

4x4shopvervoortbe24 May 2021, 13:15

Jeroen, ik heb je donderdag een e-mail gestuurd met de volgnummer via DPD, uw pakket is al in Nederland, dus snap niet wat het probleem is. Het moet enkel nog uitgeleverd worden door DPD. En levertijd staat 5-10 werkdagen.

Dhr. joeri vanbelle14 April 2021, 13:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer te tevreden omtrent mij bestellingen.
Een klein min puntje, is dat de levering iets langer heeft geduurd dan aangeven.
Maar daar houden we rekening mee.
Voor de rest een zeer leuke shop voor de 4x4 liefhebbers, top.

Dhr. nick hawinkel18 March 2021, 6:23

Hallo ik heb een bestelling geplaatst maar deze is nog niet compleet zou u mij de rest ook willen opsturen ?

Dhr. mathias meirlaen25 February 2021, 17:36

Wanneer zou deze opgestuurd worden?

mvg Mathias Meirlaen

4x4shopvervoortbe25 February 2021, 17:53

Deze komt normaal volgende week binnen en wordt dan opgestuurd naar u, had er geen meer in stock.

Dhr. Matthias De clercq21 January 2021, 17:58

Beste , ik heb een liftkit besteld , en vroeg mij af of deze al verzonden was of niet ?

4x4shopvervoortbe22 January 2021, 7:59

Matthias, deze is pas binnen gekomen en jij hebt er wel opstaan, afhalen in de winkel.

Dhr. Maxim Boulez30 December 2020, 13:27

Beste,

Waneer zou mijn bestelling toekomen?

Mvg

4x4shopvervoortbe30 December 2020, 13:31

Alles is onderweg naar mij, maar gaat nu iets minder snel door corona en kerst en nieuwjaar. Zo gauw ik alles heb, stuur ik het direct naar u op.

4x4shopvervoortbe30 December 2020, 13:31

Alles is onderweg naar mij, maar gaat nu iets minder snel door corona en kerst en nieuwjaar. Zo gauw ik alles heb, stuur ik het direct naar u op.

Dhr. Nick Schagen25 December 2020, 0:56

Is mijn pakket al verzonden? Vroeg ik me af want heb nog geen berichtje daarover gehad.

4x4shopvervoortbe30 December 2020, 13:31

Alles is onderweg naar mij, maar gaat nu iets minder snel door corona en kerst en nieuwjaar. Zo gauw ik alles heb, stuur ik het direct naar u op.

Dhr. Tom Neggers10 September 2020, 11:26

Goedemorgen,

Heeft u toevallig al een idee waneer de bestelling verstuurd wordt?

Met vriendelijke groet,
Tom Neggers

4x4shopvervoortbe13 September 2020, 14:23

Tom, de revisiekit is binnen, maar de olie aftap pluggen komen dinsdag binnen en dan stuur ik alles direct op.

Dhr. G Schrijer16 June 2020, 13:43

Geachte heer en/of mevrouw,

Ik ben even benieuwd wat de status van deze bestelling is?

Met vriendelijke groet,

Dhr. Marco Anholts5 May 2020, 7:06

goedemorgen,
heeft u al zicht op de leverdatum?
met vriendelijke groet, Marco

4x4shopvervoortbe5 May 2020, 9:06

Deze staan erop dat ze normaal woensdag bij mij geleverd worden en dan verstuur ik ze direct naar u. Maar hou er rekening mee dat er vertraging kan opzitten door de corona, zowel bij mij als verzending naar u.

Dhr. jef scheynen16 April 2020, 13:09

Bestelling nog niet ontvangen is dit normaal ??

4x4shopvervoortbe16 April 2020, 13:12

Jef, klopt, ze is al van 7/4 met de Bpost mee, maar door die coronacrisis is het nog altijd niet geleverd. Heb er net nog is voor gebeld en komt in orde zeggen ze. Maar spijtig genoeg kan ik er ook niks aan veranderen, dit gebeurd nu wel iets vaker bij Bpost.

Dhr. Yves Debersaques26 March 2020, 14:22

Ik mocht de bestelling nog steeds niet ontvangen ...normaal ??

4x4shopvervoortbe26 March 2020, 14:24

Ja dit klopt, ze zit bij op de pallet en deze is onderweg naar mij, maar duurt nu wat langer met de coronacrisis.

Dhr. Bert De vries19 March 2020, 20:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Afdichtset van vooras besteld , set is zeer compleet

Dhr. Joris Schroyen18 February 2020, 16:34

Beste,

Wat is de levertijd van de vrijloopnaven? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden mvg joris.

Dhr. Bram Vaes20 December 2019, 13:14

Het is nu een week geleden nogsteeds niks ontvangen

4x4shopvervoortbe20 December 2019, 13:20

Bram, er staat bij 5 tot 10 werkdagen voor levering, deze komen volgende week binnen en worden dan direct verzonden naar u.

Dhr. kevin Moyson23 November 2019, 20:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Altijd al correct geweest. De eigenaar zelf is ook altijd zeer behulpzaam bij eventuele vragen omtrent producten en dergelijke. Tot op heden nog geen problemen mee gehad, en altijd binnen de 3 dagen mijn bestelling binnen gekregen. Ook altijd veilig en goed verpakt tegen eventueel harde handelingen

Dhr. Gevin Verschaeren4 November 2019, 23:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer Snelle service en goed verpakt.

Dhr. Jens Lamote24 August 2019, 15:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden eerlijk en goede service enkel

Dhr. jack hooijmaijers12 June 2019, 14:05

Hoi, even een vraag zijn mijn spullen al verstuurd?

Dhr. Garrett Lefrandt11 March 2019, 10:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel en duidelijk antwoord
En een zeer goede service
Bedankt en tot de volgende keer

Dhr. kevin eerdekens6 March 2019, 14:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle reactie.
Fijne afhandeling.
Het was helemaal in orde

Aerts15 November 2017, 18:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Glenn, bedankt voor de goede uitleg en de snelle verzending. Echt een aanrader, tot een volgende keer.

Webshop Directory

Categories