Prullemieke

PrullemiekeSatisfaction score: 4.6/5
5 votes, 80 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.prullemieke.be




Prullemieke
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 80 reviews.

Dhr. Pascal Garmyn21 February 2021, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bedankt voor de vriendelijke hulp en de snelle levering.

Mevr. Floortje Zeebregts14 February 2021, 12:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Amaai, veel keuze, snelle levering! En de prijzen vallen heel goed mee! Ik kreeg nog een verrassinkje in mijn bestelling, een goed potlood... Niet dat ik nog geen potloden had, maar het gaat om het gebaar.

Mevr. Kathleen Delaruelle9 February 2021, 7:31

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bestelling is snel geleverd en zorgvuldig verpakt.
Heel vriendelijke en behulpzame dame.

Mevr. Ria Slaats6 February 2021, 13:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Supersnelle levering. En zeer vriendelijke geholpen.

Dhr. Peter Van Cutsem3 February 2021, 13:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Fijn dat ik jouw webplekje gevonden heb !
Super-snelle levering, prima communicatie ...
Hier zie je me nog !
Peter

Mevr. Jannien Kroon29 January 2021, 14:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel erg tevreden!!!

Mevr. Liliane Schellens28 January 2021, 18:09

Sorry dat ik niks laten weten heb,mijn pakje is goed aan gekomen,bedankt dat het zo vlug is gegaan,nu ik weet dat het gelukt is gaat ge zeker nog van me horen bedankt,groetjes liliane

Mevr. Kathy De Cubber20 January 2021, 18:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super snelle levering, op tijd op de hoogte gebracht van vertraging die miniem was. Ruime keuze, degelijke verpakking, met leuk extraatje

Dhr. Franky Rigaux30 December 2020, 14:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

alles op tijd en goed geleverd

Mevr. Gerda Pieraerts26 December 2020, 14:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Een snelle en correcte levering.
Ben tevreden, ik bestel zeker nog in de toekomst.

Mevr. Sandra De Keyzer13 December 2020, 15:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hartelijk bedankt voor de snelle levering !!!

Dhr. Johan Ackx9 December 2020, 14:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle service, goede communicatie!

Mevr. Veronique Vande Woestyne6 December 2020, 13:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlotte bestelling! Eerlijke commercant.

Mevr. Marleen Driesen16 November 2020, 9:12

Super tevreden ...één berichtje gedaan ... onmiddellijk reactie en daarna vlotte afhaling ..met de glimlach aan de deur... degelijk materiaal ... al leuke workshops gevolgd...en als ik iets nodig heb .. lekker dichtbij !!

Mevr. Lut Van Asselberghs11 November 2020, 13:25

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel geleverd; zorgvuldig ingepakt. Producten voldoen exact aan de beschrijvingen op de site. Was aangenaam verrast door de kleine attentie die bij het pakje zat.
De eerste maal dat ik deze site bezocht en was er onmiddellijk aan verkocht omwille van het aanbod dat wat anders is dan wat je bij de meesten vindt. Wordt één van mijn favoriete sites.

Mevr. Els De Winter10 November 2020, 17:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering. Goed verpakt.
Attent briefje bij met de reden waarom 1 item er niet bij was.

Mevr. Cecile Roumans30 July 2020, 15:09

Fijne webwinkel, eerste bestelling, heb er nog een leuke verassing ingevonden�
Vriendelijk en behulpzaam via telefoon.
Mss een positieve tip: foto’s bij dot &do wat meer zichtbaarder. Ze zijn wat wazig!!
Zal zeker reclame maken voor prullemieke

Mevr. Nicole Van den Branden11 July 2020, 17:14

Meer dan tevreden ���. Een plezier om bij jou te bestellen ! ! !

Dhr. Jan De Leersnyder26 May 2020, 13:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Faire prijs en een correcte, snelle levering. Alleen maar lof!

Mevr. Rita Neyrinck22 May 2020, 22:59

De bestelling was netjes op tijd, nog een leuke attentie in de doos gevonden, dus ik kan alleen maar positief zijn :-). Zeker een aanrader en mijn volgende bestelling volgt weldra. Dank u wel !!

Mevr. silke de roover1 May 2020, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vriendelijke geholpen met iets dat niet in de webshop stond� maar ze heeft het toch mogelijk gemaakt om het kunnen aanbieden aan mij.
Snelle reactie..
Levering was desondanks de Coronacrisis zeer snel.

Mevr. Anja Dupont23 April 2020, 14:32

Zeer vriendelijk, behulpzaam, snel... Gewoon TOP!

Mevr. Christina Ceuppens22 April 2020, 8:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wat ben ik blij met deze webwinkel. Steeds uitgebreider aanbod, correcte prijzen en uitstekende service! Bedankt om er te zijn, Prullemieke!

Mevr. Kathleen Vanwynsberghe14 April 2020, 12:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Eerste bestelling goed aangekomen.Een snelle en correcte aflevering. Zeer tevreden.Ik bestel zeker nog in de toekomst.

Webshop Directory

Categories