Larmuseau naaimachines

Larmuseau naaimachinesSatisfaction score: 5/5
5 votes, 186 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.larmuseaunaaimachines.be




Larmuseau naaimachines
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 186 reviews.

Mevr. Veerle Van Hauwe16 December 2020, 12:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hartelijk dank voor de prima service.

Dhr. Johannes van den Heuvel7 December 2020, 8:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tijdens telefonisch contact goed geadviseerd. Snel geleverd.

M. Eric Baudoux24 November 2020, 15:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Merci pour la rapidité du traitement de ma commande !

Mevr. Marleen Vrijsen18 November 2020, 13:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlotte bestelling en levering

M. marc coeckelbergh17 November 2020, 13:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Rapide et efficace, je recommande.
Bien à vous.

M. Guy Leroy29 October 2020, 14:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super rapide et éfficace à recommander

Mevr. Regina Duivenvoorden21 October 2020, 5:59

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snelle verzending, goede prijzen!

Mevr. Will Kleuskens18 October 2020, 20:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Eindelijk een webshop waar ik mijn "zeldzame" naaimachine naalden kan kopen tegen een aantrekkelijke prijs.
En snelle levering

M. Christian Ghion18 October 2020, 8:57

Entièrement satisfait. Merci

M. Jean Soupart29 September 2020, 19:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bonjour, ma commande est bien arrivée, et dans des délais qui ferait pâlir d'envie vos concurrents
:-)
Le seul 'HIC' est à attribuer à B-POST, qui une fois de plus a été en dessous de tout (livraison à la mauvaise adresse)
Encore MERCI,
Jean

Mevr. Claudine Destoop20 September 2020, 13:57

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe Brother innovis 150 en van de service ,en ben ook aan het denken om een nieuwe overlock machine te kopen,hebben jullie iets die voor mij als hobbynaaister in aanmerking kan komen ,groeten een tevreden klant Claudine

Mevr. ilona palasthy13 September 2020, 14:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

ik vind dat het erg lang (10 dagen geleden besteld en nog niet geleverd) duurt voordat u de bestelling (past in enveloppe die door de brievenbus kan) levert.

Larmuseau naaimachines13 September 2020, 20:47

Dag mevrouw, We vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Als u uw mails had bekeken had u kunnen zien dat de bestelling ruim op tijd is verzonden en u het pakketje via de track & trace had kunnen volgen. U heeft ook kunnen zien dat bij de transporteur een vertraging is opgetreden. Helaas kunnen wij niets meer doen zodra het pakket is verzonden en is het de bedoeling dat de transporteur dit snel bij u thuis aflevert.

Dhr. Jacquie Blanckaert29 August 2020, 13:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Nooit gedacht dat ik nog een onderdeel van een oude machine kon op de kop tikken.
Enja bij Larmuseau kan dat met hun prachtige webshop. Kijk zelf maar eens !

Mevr. Paulien Groote Wolthaar28 August 2020, 17:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ben zeer tevreden.
Snelle reactie op mijn vraag en snelle levering.
Ben blij dat mijn 40 jaar oude Toyota naaimachine het weer doet.

Merci

Mevr. Magda De Cauter22 August 2020, 14:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfect verlopen bestelling van een onderdeel voor een oude naaimachine.

Mevr. arlette collys19 August 2020, 15:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

het juiste onderdeel
aan een faire prijs
snel geleverd
Prima!

Mme. Myriam Gilson14 August 2020, 13:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik wacht nog op de levering, maar ik wist op voorhand dat dat wat langer kon duren, aangezien de artikelen niet allen vooradig waren. Ik heb alleszins telefonisch te maken gehad met zeer professionele en hulpvaardige mensen.

M. Maxime LAMPILAS13 August 2020, 12:58

Je n ai pas encore reçu ma commande

Larmuseau naaimachines13 August 2020, 14:38

Comme indiqué sur le site web, les délais de livraison sont plus longs que la normale. Nous vous demandons également de demander les délais de livraison avant de commander si c'est urgent. Dès que les pièces seront de nouveau en stock, elles seront expédiées au plus vite.

M. Michel Dermience23 July 2020, 8:17

Bonjour, pas d'avis pour le moment je n'ai pas encore reçu la commande, sans doute à cause des congé. Bonne journée.

Dhr. jose rodriguez10 July 2020, 21:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden �

Mme. Marie Noëlle Le Cocq9 July 2020, 23:09

Bonsoir! Je suis confuse: en relisant mes mails antérieurs, je me rends compte que j'ai loupé ma commande. Le livreur est passé le 26 juin...et je n'ai pas vu non plus que la commande était déposée à un point-relais proche de chez moi...La commande a été réexpédiée le 7juillet vers la Belgique!!
Vous est-il possible de me la renvoyer? Quel serait le coût? Merci d'avance pour votre réponse. Mme Le Cocq

Larmuseau naaimachines10 July 2020, 8:31

Bonjour, madame,

La raison en est que vous n'avez pas retiré le colis au dépôt DPD dans les 14 jours. Le colis nous a été renvoyé.

M. Jean Soupart8 July 2020, 18:03

B-post:
We zijn je pakje kwijtgeraakt en kunnen het niet leveren
We weten niet waar je pakje van LARMUSEAU NAAIMACHINES zich momenteel bevindt en we kunnen het dus niet afleveren. Onze oprechte excuses.
Je vais patienter un peu, les convoyeurs attendent; dès fois que mon colis arrive par pigeon voyageur. :-) lol, lol, lol.

Mevr. JH Jansen-ten Have22 June 2020, 16:35

4,8

Dhr. Kurt Vander Linden17 June 2020, 21:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Deskundige uitleg gekregen over welk materiaal ik nodig had en zeer snelle en correcte levering.

Webshop Directory

Categories