sfeerbijhomesweethome

sfeerbijhomesweethomeSatisfaction score: 5/5
4 votes, 101 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.sfeerbijhomesweethome.be




sfeerbijhomesweethome
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 101 reviews.

Mevr. Liesbet Booghmans29 April 2020, 11:31

Snelle bezorging in Luxemburg! Bedankt!

Mevr. Laurien Coudron27 April 2020, 13:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden van de service

Mevr. Nathalie Breemeersch27 April 2020, 13:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top service

Mevr. Els Depondt15 April 2020, 15:48

Ruime keuze, hele vlotte levering ( zelfs in deze moeilijke tijden) toppertje �

Mevr. Mieke Vandebroek21 February 2020, 13:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering,prima prijzen, ruime keuze. Goed,vriendelijk en snel contact via mail. Even iets uitverkocht dan vraag je het even na en ze bekijken wat er kunnen doen. Super service.

Mevr. Kelly Decorte11 February 2020, 18:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mooi verpakt en snelle levering

Dhr. Luc Poelaert3 February 2020, 11:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beste,
Snelle levering en goed verpakt.
Draaiend theelichtje : mooi gedecoreerd glazen potje en heel mooi als de figuurtjes draaien !
Jammer dat er veel soorten reeds zijn uitverkocht.
M.v.g. Luc.

Dhr. Christophe Marievoet11 January 2020, 11:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden mee en snelle service
Top �

Mevr. carla pieters22 December 2019, 13:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden. Super snel. Zeker in deze periode. Prima verpakt. Bedankt voor de goede zorg.

Mevr. Marleen Van Twembeke7 November 2019, 13:08

Beste,
Bij mijn bestellingen staat "klaar voor afhaling".
Is dat dan in de door mij gekozen winkel in Kortrijk? Hoelang blijft de bestelling daar liggen?
Door medische redenen kan ik het niet onmiddellijk afhalen of kan ik de bestelling als nog laten opsturen?
Mvg. Marleen Van Twembeke

sfeerbijhomesweethome8 November 2019, 17:24

Beste,

Dit betekend inderdaad dat uw bestelling klaarligt in de door u gekozen winkel ( bij u is dit de winkel in Kortrijk ). Standaard wordt een bestelling 1 week voor u gereserveerd in de winkel maar indien dit te kort is kunt u ons ook laten weten wanneer u er kan omkomen zodat wij het wat langer voor u kunnen bijhouden. Het is ook mogelijk om uw bestelling op te sturen maar in dit geval zullen er verzendkosten bijkomen en dan moet de bestelling ook worden betaald voor we deze kunnen opsturen ( betaling bij afhaling is enkel mogelijk in een van onze winkels ).

Mvg
Home sweet Home

Mevr. Luc Becue28 October 2019, 5:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Verzorgde levering! Top!

Mevr. Greet De spiegeleer4 September 2019, 16:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden
Alles goed verpakt

Mevr. Nele Ackaert11 July 2019, 23:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden , gemakkelijke betaling via app , snelle service op 4 werkende dagen was het in mijn bezit . Het was eveneens goed verpakten en dan nog eens in inpakpapier met kaartje bij ... dank u voor u aankoop. Vond dit wel leuk ik koop hier zeker en vast nog .

Mme. Loubbardi Leila4 July 2019, 13:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super contente. Colis bien emballé, vitesse de traitement de la commande rapide. Petite carte de remerciement avec le colis

Dhr. Niko Braet29 May 2019, 19:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Beschadigd geleverd door BPost! Meteen gebeld en nieuw exemplaar laten ophalen door collega. Top service!

Mevr. Bianca Schepers de Winkel7 February 2019, 15:21

Goedemiddag, wanneer kan ik de bestelling ontvangen? Groeten Bianca

sfeerbijhomesweethome7 February 2019, 15:32

Beste,

Uw bestelling werd gisteren verzonden, ik verwacht dat deze morgen bij u zal toekomen. U kunt met de referentie van uw bestelling het pakketje volgen op de website van Bpost, indien dit niet zou lukken mag u ons altijd contacteren voor de barcode van het pakketje.

Mvg

Home sweet Home

Mevr. Ine van Bergen11 January 2019, 13:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

precies wat ik besteld had en verwachtte.
Keurig verpakt en vlot geleverd

Mevr. Evelien Nuyts19 December 2018, 13:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer goede service, vlot aankoopproces en snelle levering!

Mevr. Veronique Braeckman11 December 2018, 8:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

wanneer mag ik mijn bestelling verwachten? Is dit normaal?

sfeerbijhomesweethome11 December 2018, 9:37

Beste,

Ik heb dit net even voor u nagekeken en dit is zeker niet normaal, wij hebben uw pakketje verstuurd op 29/11 en normaal moet dit dan de volgende dag bij u geleverd worden of ten laatste 2 dagen laten. Ik neem contact op met bpost en hopelijk kunnen zij uitleggen hoe dit kan, heeft u de barcode van het pakketje ontvangen om deze te volgen? Onze excuses voor dit ongemak ik hoop dat dit snel wordt opgelost.

Mvg

sfeerbijhomesweethome11 December 2018, 9:46

Beste,

Ik heb zonet de klantendienst van Bpost aan de telefoon gehad, deze vertelden mij dat door de stakingen er nog steeds achterstand is, ik kijk even na of wij alles van uw bestelling nog op voorraad hebben zodat wij deze bestelling opnieuw naar u kunnen versturen en dan zou u deze eerstdaags moeten ontvangen maar dan zou het pakketje wat eerder werd verstuurd moeten geweigerd worden wanneer ze hiermee komen zodat dit terug naar ons wordt gestuurd. Ik kijk dit onmiddellijk voor u na en breng u verder via mail op de hoogte. Zou het mogelijk zijn om indien u iets zou horen van bpost ons hiervan op de hoogte te brengen? Nogmaals onze oprechte excuses alsook van onze partner Bpost.

Mvg

sfeerbijhomesweethome11 December 2018, 10:24

Het nieuwe pakketje is nu onderweg naar de post, ik stuur u nog een mailtje met de barcode van zowel het oude als het nieuwe pakketje, zou het mogelijk zijn om het pakketje dat u als laatste ontvangt te weigeren zodat deze terug naar ons wordt gestuurd?
Mvg

Mevr. Marleen Van Twembeke23 November 2018, 10:48

Beste, wanneer worden mijn bestellingen verstuurd?
Mvg.
Marleen Van Twembeke

sfeerbijhomesweethome23 November 2018, 15:25

Dag Marleen,
Er werd vandaag 1 bestelling geleverd in uw afhaalpunt, de andere werd vandaag verzonden, ik stuur u later vandaag nog de barcode van dit pakketje zodat u dit pakketje ook kunt volgen.
Mvg
Home sweet Home

Mevr. Marleen Van Twembeke18 November 2018, 11:57

Beste, ik heb geantwoord op een mail die ik deze morgen kreeg, ik weet niet of dat aangekomen is. Er werd mij gemeld dat 1 artikel niet meer voorhanden is en ik heb het voorgestelde magneetje met dezelfde tekst aanvaard. Ik hoop dat dit mee verzonden wordt met de andere 2, ik zou niet graag nog eens verzendingskosten betalen.

Mvg.
Marleen Van Twembeke

sfeerbijhomesweethome18 November 2018, 12:07

Beste,

Wij hebben uw mailtje goed ontvangen en hebben uw pakketje dan ook op de post gedaan van zodra we dit gezien hadden. Indien u nog vragen heeft aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.

Mvg,

Het Home sweet Home team

Kelly de decker10 January 2018, 13:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer te vreden rappe levering

Kelly de decker10 January 2018, 13:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer te vreden rappe levering

Nele Dael16 August 2017, 12:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Supertoffe spulletjes en een fantastische service!

Webshop Directory

Categories