Tuinbeelden-Nijs

Tuinbeelden-NijsSatisfaction score: 5/5
4 votes, 230 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.tuinbeeldennijs.be




Tuinbeelden-Nijs
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 230 reviews.

Schaubroeck29 April 2016, 20:58

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

had het gevraagde beeldje al eens besteld en betaald, maar was telefonisch gecontacteerd dat het gevraagde niet meer voorradig was. Ik kreeg het geld teruggestort. Zoals ik had gevraagd werd ik na een tijdje verwittigd dat de zwarte kat terug te verkrijgen was. Bestelling opnieuw geplaatst en 1 week later mocht ik mijn "stevig" verpakte bestelling afhalen in het KIALA punt. Bedankt.

Walter22 April 2016, 10:35

Zeer goede en snelle service!
Goede verpakking!
Prima!

norre joseph21 April 2016, 10:20

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

PRACHTIG SCHILDPAD MOOI AFGEWERKT UITSTEKENDE SERVICE ALSOOK LEVERTIJD/ VERPAKKING .

HET TOTAAL AAN EEN ZEER CORRECTE PRIJS

ALS LEVERANCIER ZEKER AAN TE RADEN

Anne20 April 2016, 18:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

snel geleverd, zeer mooi beeldje.
nog mooier dan de foto.
heel tevreden

Dorine18 April 2016, 15:39

Mooie beeldjes, goed verpakt en snelle levering ! Ik zal zeker in de nabije toekomst nog bestellen!
Bedankt !

Segers Theo27 March 2016, 21:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel mooi beeldje, supergoed verpakt, snelle levering, zeer tevreden , doe zo verder!!!!!!!!!!!!!

Marleen23 March 2016, 22:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben super tevreden, zowel met mijn slapende kat of met de levering. Alles was héél goed verpakt en het was ook een snelle levering. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Alvast proficiat :) Ps: De prijs viel ook goed mee,nu niet duurder worden hé :)

Gunter18 February 2016, 15:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden met de beeldjes van de Franse Bulldog. Snelle levering en alles veilig en wel verpakt. Een aanrader !!!

eddy van mele28 January 2016, 11:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

beeld in goede staat ontvangen dank u

Dorine21 January 2016, 18:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super-Super bedankt, de beelden: slapende kat alsook de engel zijn echt prachtig. Ook super bedankt voor de zeer snelle service en levering, de uitstekende verpakking, zeker een aanrader!!!!!!!!!!
Ik kom zeker nog bij jullie terug en raad jullie aan bij onze vrienden.

Cools Inge26 December 2015, 23:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Supersnelle levering van een hele mooie grote badeend ...superveilig verpakt....bedankt...en ook bedankt voor de sms ivm vergeten te vermelden van onze huisnummer....chapeau voor alles...wij zijn enorm tevreden...happy New year

Anja21 December 2015, 21:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima service en snelle levering. Een aanrader!

Lieve D W5 December 2015, 21:08

Het ezeltje is heel mooi en goed aangekomen.Wij zijn zeer tevreden.

isabel25 November 2015, 17:05

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vandaag mijn bestelling gehad heel mooi die engellen bedankt

Valere11 November 2015, 13:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden over mijn beeldje... goede prijs kwaliteit verhouding en snelle service.

Marc31 October 2015, 6:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel mooi en fijn beeldje.
Goed en stevig verpakt en snelle levering.
Gewoon weg perfect zoals het hoort.

B. Rice2 October 2015, 20:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Mijn slapende poes is prachtig - ik ben heel tevreden. Uitstekende service!

Luc Frans31 July 2015, 18:17

Het bestelde beeldje is snel en goed ingepakt aangekomen. Ik ben zeer tevreden, bedankt !

Hilde24 June 2015, 15:55

Bedankt voor de snelle levering.
De schildpad was goed ingepakt.
Ik zal u zeker aanraden bij vrienden.

patricia14 June 2015, 9:13

Ben zeer tevreden , snelle levering goede service . Raad jullie zeker aan bij vrienden.

Isabelle G3 June 2015, 17:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel antwoord via mail.
Duidelijke prijs.
Zeer snelle levering!
Badeend was goed ingepakt.
Aanrader!

Guido Moonen29 May 2015, 15:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Had eigenlijk zo'n vlotte, correcte bestelling en levering niet verwacht. Toch niet aan die prijs. 10/10!!

Ellen van Deursen22 May 2015, 19:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima levering, goed verpakt. Zeer tevreden!
Manneke Pis houdt hier nu zeer goed het zwembad op niveau ;-)

emelie leroy18 May 2015, 20:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer trots op mijn aankoop. Snelle levering en heel goed ingepakt. Ik ben heel tevreden!

Webshop Directory

Categories