TessGruun Heirloom Zaden

TessGruun Heirloom ZadenSatisfaction score: 4.8/5
88 votes, 907 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.tessgruun.eu




TessGruun Heirloom Zaden
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Spanish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 907 reviews.

Kristine21 November 2016, 19:11

Eerste keer besteld en heel tevreden over snelle levering. Zeer interessant om ook kleine hoeveelheden te kunnen kopen. Super content dat ik deze site heb gevonden, kom zeker terug.

toon c3 November 2016, 13:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

langer als verwacht moeten wachten op de levering, maar dit is in die periode vh jaar geen echt punt. Ook nog eens bedankt voor de extra 'straffe' zaadjes. Ik wil ook nog de vlotte communicatie benadrukken !
Volgende bestelling opnieuw bij TessGruun.

Stefan Fechter30 October 2016, 15:47

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer goede service kreeg extra zaden omdat mijn bestelling later verzonden is ivm met ziekte .Maar zeer tevreden over tessgruun. Zeker een aanrader.

Bryan27 October 2016, 15:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo Tessgruun,

ik ben ook nieuw op de site en heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst - alles zeer vlug en correct ontvangen, een zeer goed idee om de grote verpakkingen te "versnijden" in kleinere porties.

nu afwachten tot in het voorjaar om te beginnen zaaien en de resultaten te zien maar ik heb er veel vertrouwen in

grtz Bryan

Jason11 October 2016, 13:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

I had wanted to order some Oerprei bulbs but the UK wasn't on the list of shipping destinations. A quick email and they added the UK destination and a shipping price that was cheaper than some UK based companies.

The Oerprei came quickly and well packaged and looked nice and health.

Very happy with the level of customer service, emails answered quickly and were very friendly.

may cnaepkens21 September 2016, 12:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

de verschillende peper zaden super goed ontvangen carolina reaper staan al twee van de 10 geplante zaadjes boven en de bhut jolokia ghost staan er van de 10 zaadjes nog niets boven maar ik heb geduld als ze allemaal boven staan kan ik de volgende pepers gaan zetten xxx

Robert6 June 2016, 13:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede service, klein probleempje maar geweldig opgelost. Goede prijs en een mooi assortiment.
Kom zeker terug voor een nieuwe bestelling.

paul solleveld27 May 2016, 18:52

super
veel keuze
happy

Brecht Vercaempst3 May 2016, 13:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

super service!

Braems Kenneth30 April 2016, 16:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zat vol ongeduld te wachten op mijn bestelde serre maar ze kwam niet,moest dan even naar de winkel en toen ik terug thuis was stond plots mijn buurman aan mijn deur met een grote doos, jaja mijn serre was geleverd.
Laat me duidelijk zijn dat dit 3 dagen na mijn bestelling was dus ben super tevreden over de manier van werken en mijn volgende bestelling staat al gapland!!

SUPER SERVICE!

David29 April 2016, 17:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wederom zeer tevreden over TessGruun. Ik blijf komen. :)

Patrick19 April 2016, 16:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

de zaden zijn goed, maar krijg totaal geen reactie
als ik het contact formulier invul. meerdere malen
ingevuld nu. jammer, kom ook niet meer terug. zaden zijn volop ergens anders ook wel te krijgen.

TessGruun19 April 2016, 17:19

De feedback verwijderen kan ik niet , wel je reactie dat ze niet voor ons bestemd was publiceren als antwoord.

Voornaam: Dhr. patrick
Achternaam: van guldener
Taal: Nederlands

Opmerkingen:
----------------------------------------------- -----------------------
Sorry, ik heb net een verkeerde review met 1 ster op jullie feedback-site geplaats en kan hem zelf niet verwijderen. misschien jullie wel?
de slechte review was voor een andere site bedoeld, niet voor jullie.
ik ben zeker tevreden over mijn bestelling :-)

Brigitte18 April 2016, 1:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden over de snelle service en geleverde zaden... zogauw ik oogst ga ik laten weten hoe alles was, maar naar vorige ervaring, kan ik met zekerheid zeggen, dat het super zal wezen (y)

Patrick13 April 2016, 18:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

carolina reaper, snel geleverd, goede prijs.
eerst de helft gezaaid, en ze staan al mooi boven.
nu hopen op veel hete pepers.

kom zeker terug hier.

Kock 19546 April 2016, 23:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alle zaden zijn opgekomen bij mijn vorig zaaisel deden zich problemen voor. Maar de oorzaak achterhaald in het zand waarmee ik m,n potgrond mengde zat een onkruid verdelgingsmiddel zodoende.
Met mij nog enkele medetuinders met slechte opkomst zaaigoed men was dit bij de centrale inkoop vergeten te vermelden.Dus Jurgen het heeft op zeker niet aan de geleverde zaden gelegen.
Mvg K.Rolaff

Erik B4 April 2016, 14:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De vorige 2 jaar was ik zo tevreden van de zaden dat ik dit jaar terug weer besteld heb. Ondertussen staan ze allemaal weer volop te groeien, ook de zaadjes die ik nog over had van vorig jaar doen het nog prima. Dit jaar ook een aardappelpootgoedpakket besteld , ongelofelijk de vele soorten..

Dedeken29 March 2016, 19:55

ik heb een slechte kiemingbekomen met het zaad Money Maker .amateur groentekweker maar met 50 jaar ervaring.Van 25 zaden hebben zich er 7 normal ontwikkeld ,4andere plantjes zijn miserig klein gebleven en onbruikbaar.
Voor de andere soorten zaad is het nog even te vroeg om te oordelen.
Spijtig voor de mindere appreciatie.

Christiane24 March 2016, 18:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Enorm aanbod,vele soorten ik zou kunnen blijven bestellen. Handig verpakte zaden, snel geleverd en zeer vriendelijke communicatie. Tot volgend jaar

schepers kristof24 March 2016, 17:03

snelle levering van mijn serre, de ritssluitingen van de deur zijn wel slecht, beide kanten zijn gescheurd

Ronny18 March 2016, 15:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

uiterst snelle levering, heel goed ingepakt , 100% tevreden

Jan D B17 March 2016, 15:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Supersnel geleverd en fantastisch aanbod aan heirlooms content dat ik de website gevonden heb. Eerste zaai gedaan en alles begint mooi te kiemen. Doe zo voort! Ik bestel straks nog knollen want 7 soorten aardperen wil ik ook wel.

Nardo9 March 2016, 18:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo,

Ik heb onlangs 10 zaden van de Hp22b ofwel carolina reaper bij jullie besteld. Inmiddels zijn 6 van de zaden ontkiemd en zo'n 2.5cm groot met de kiemblaadjes en de volgende blaadjes beginnen zich aan te bieden. Helaas waren er 2 zaadjes gesneuveld onderweg naar Zwolle deze heb ik desondanks toch geplant maar helaas heeft het niet mogen baten. Ik verheug mij op de verdere groei van de planten en een goede oogst :) groeten Nardo

TessGruun15 March 2016, 18:21

Dag Nardo

Bedankt voor je feedback. Spijtig van de 2 gesneuveld zaden, we trachten alles zo goed mogelijk te verpakken maar... Hete pepers als de Carolina Reaper zijn wat moeilijker te kweken ook voor de meer ervaren peperkwekers dus 6/8 is eigenlijk een goed resultaat. Best een nacht voorweken in warm water en dan zaaien bij constante temperatuur van 27/28°C . Het kan tot 3/4 weken duren dat er nog kiemen. Veel succes met de opkweek.
Jurgen

Anne-Mie9 March 2016, 13:53

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

10 verschillende soorten aardappelen ipv 1 soort kunnen zetten: veel leuker. Ben benieuwd! In ieder geval zeer goede uitleg gekregen.

Frans3 March 2016, 19:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ken 'Tessgruun' nog maar pas en ben zeer tevreden.
De bestelling en levering zijn feilloos en snel verlopen. Er is een enorme keuze aan oude tomatenrassen.
En het is zeer handig om per 10 zaden te kunnen kopen als men meerdere rassen wil proberen.
Ik heb al een eerste lading gezaaid en alles is mooi uitgekomen (goede kiemkracht).
Ik kom zeker nog terug als klant.
PS. Bedankt voor de extra zaden.

Webshop Directory

Categories