Krea-Haus

Krea-HausSatisfaction score: 5/5
14 votes, 20 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.krea-haus.be

Krea-Haus
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 20 reviews.

Griet Delmote16 November 2022, 18:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb al verschillende bestellingen geplaatst! Telkens opnieuw was alles perfect afgewerkt! De service is top! Ze zijn erg vriendelijk, flexibel en zoeken steeds samen naar de beste oplossing! Geen moeite is hen te veel!

Katrien Dhondt18 October 2022, 17:36

Erg tevreden over de 2 bankjes alsook de levering bij mij thuis. Super dankjewel. Katrien

Delphine Prinsier6 September 2022, 13:15

Al verschillende bestellingen geplaatst bij krea haus.
Ze luisteren perfect naar wat je wil, denken mee over de materiaal keuze en lettertypes. Ik liet een gepersonaliseerd naambord maken en ze waren zelf niet tevreden dus maakten ze een nieuwe, wat een service!
Ik kom zeker nog terug.

Elise Deleye14 July 2022, 8:44

Wij hebben voor de geboorte van onze dochter een herinneringskist besteld (ondertussen al de tweede kist!)
Wat een fijne mensen om mee samen te werken en wat een prachtig resultaat!
Het geboortekaartje werd gebruikt om de kist te versieren.
Vlotte communicatie, mooi verpakt... Een plezier om het pakje open te maken!

Miriam De Backer28 June 2022, 13:08

Mooi groot aanbod. Hele vlotte service. Het eindresultaat is super mooi. We zijn heel erg tevreden!!

Dorien Melis25 June 2022, 20:57

Zeer tevreden!
Mooie cadeautjes en enorm vriendelijk.

Hilse Bulcke19 June 2022, 13:44

Heel vriendelijk en een snelle service!

Mevr. Katrien Deruyck16 December 2021, 13:12

Toevallig jullie ontdekt, erg vriendelijk en aanpassingen zijn absoluut geen probleem, vlotte service. Bij ons was iets kleins fout gelopen en na contactname werd dit met de grootste zorgvuldigheid in orde gebracht.. super!!

Mevr. Vera Bijnens15 December 2021, 18:07

Heel mooie cadeautjes. Een zeer tevreden klant!�

Mevr. Vicky Thieren11 December 2021, 19:23

Mooie kwaliteit, mooie producten, vriendelijke en correcte bediening. Een aanrader!!

Mevr. Amerilys Kenis10 December 2021, 17:13

Heel mooie kaarsenhouders voor de meters van mijn kindjes besteld. ❤️ Snelle en vriendelijke service.

Mevr. Heidi Senesael10 December 2021, 13:29

Prachtig werk geleverd.
Waarvoor dank.
Zeker een aanrader

Mevr. Tineke Ferket7 December 2021, 17:41

Super! Prachtig resultaat en goede service. Bedankt!

Mevr. Lieve Morjaen7 December 2021, 16:36

Net mijn pakketje opengedaan… ik ben niet enkel ongelooflijk tevreden met de snelle levering, ik ben ook écht ontroerd met het prachtige resultaat! Écht met liefde gemaakt. Ik zal niet aarzelen om mijn volgende kadootjes bij jullie te bestellen. Dank je wel!
Lieve

Dhr. Anne De Batselier5 December 2021, 19:08

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Mevr. Vicky Thieren17 November 2021, 13:13

Super mooi en snel klaar! Vriendelijke dame! Voor herhaling vatbaar!�

Mevr. Lindsay Bertein7 November 2021, 19:08

Zelf al cadeau gekregen en sindsdien grote fan om zelf als geschenk te geven. Mooie kwaliteit en zeer mooie creaties!!
Aanrader!

Mevr. Lydia VAN DAM21 September 2021, 22:01

Het was de eerste maal dat ik bij jullie bestelde en ben heel tevreden met het prachtig resultaat en afwerking, alsook de vlotte en proper ingepakte levering ... met die leuke persoonlijke boodschap erbij! Toppie.

Mevr. Kimberley Prinsier2 September 2021, 19:11

Al verschillende bestellingen geplaatst bij KreaHaus en telkens super tevreden!! Alles is steeds heel verzorgd en tot in de puntjes afgewerkt, heel persoonlijke aanpak die rekening houdt met al je wensen! Ik kom zeker terug! :)

Mevr. jasmijn snauwaert8 July 2021, 18:56

al enkele keren besteld bij u en steeds werden de bestellingen snel klaar gemaakt en afgehandeld!
Ook steeds positieve reacties gekregen over de cadeaus!

Webshop Directory

Categories