Een vriendelijk telefoontje.
Snelle verzending, leuk extraatje.
Een webshop om bij de favorieten te plaatsen.
Nele Digneffe28 July 2023, 13:07
altijd goede service en vriendelijk!
Stephanie Buelens8 July 2023, 15:20
Fantastische begeleiding in de winkel van Hannah. ( en er zeker van dat de anderen dat ook top gedaan zouden hebben) Uiteindelijk nog een weekje tijd genomen om te kiezen welke boekentas we precies gingen nemen en dan online besteld via de webshop. Fijn ingepakt netjes en vlot geleverd en ook nog een kaartje met een persoonlijke boodschap. Topservice! Niet de eerste en zeker niet de laatste aankoop.
Laura Lo Savio30 June 2023, 19:19
Snelle levering. Mooi ingepakt! Verzorgd geleverd met een kleinigheidje bij. Dankjewel!
Griet Van de Caveye21 May 2023, 15:05
Top service, top kwaliteit!
Een tevreden klant!
S.A.C. Schoenmakers-Schrage24 January 2023, 9:50
Super snelle levering. Fijne website en zal hier direct weer bestellen als ik iets nodig heb.
Kim Janssen21 December 2022, 14:23
Heel duidelijke website om online te kunnen shoppen.
Het was snel aan huis geleverd en heel mooi ingepakt!
Leen Meyvisch17 December 2022, 13:53
Verkoopster Hannah supervriendelijk, geeft geduldig uitleg, op deze manier zeer leuke kennismaking met de winkel
JAN VANDIJCK10 December 2022, 15:08
Het was een aangename verrassing dat het pakje mooi verpakt was.
De rest : OK
Jan Vandijck
Hanne Degrande5 December 2022, 20:05
Wat een service! S middags opgebeld dat de koningen er waren, direct besteld. De dag nadien werden ze al aan de andere kant van het land geleverd! We gaven onze interesse door tijdens kerstshoppen vorig jaar, en waren dit al vergeten. Maar wat zijn we er blij mee! Dank je wel!
Anneleen Rouffaer29 November 2022, 14:19
Heel tevreden! Ruim en mooi aanbod met een deskundige uitleg erbij. Snel en correct afgehandeld via de webshop.
Aster Herssens2 November 2022, 13:18
Goede service, snelle lervering, heel correct
Linda Thyssen25 August 2022, 13:14
Zeer tevreden van mijn online bestelling ��
Joseph Janssen23 August 2022, 14:49
Mooie winkel. Veel aanbod. Vriendelijk personeel. Goede service. Echt een aanrader!
Ria Romanski9 August 2022, 15:34
Ik heb enkel positieve ervaringen, zowel in de winkel als via de webshop.
Liesbeth Voortmans23 July 2022, 13:32
De levering gebeurde heel snel en alles was mooi ingepakt.
Mevr. An Kreemers7 April 2022, 13:24
Over het speelgoed in de winkel zijn we zeer tevreden. Het lange wachten voor een reeds besteld en betaald artikel was minder aangenaam. Zeker doordat onze zoon van bijna 3 jaar er bij was en van de winkelbediende nergens mocht aankomen...in een speelgoedwinkel...
Mevr. Annelies Krieken6 February 2022, 17:03
Leuke winkel (online en in Hasselt), waar je nog echt advies krijgt. Er is een uitgebreid aanbod aan verantwoord, leuk speelgoed, waar kinderen jarenlang plezier van hebben. De mooi ingepakte cadeautjes maken het geheel af. Doe zo verder!
Mevr. greet stevens11 December 2021, 10:22
Super service!
Mevr. Eline van Gelder4 December 2021, 0:01
Ik had een bestelling geplaatst van 2 artikelen maar na 5 dagen heb ik gebeld omdat ik nog geen verzendbevestiging had ontvangen. Toen bleek dat een van de artikelen niet op voorraad was en dit dus niet juist op de site was weergegeven. Daarom was mijn bestelling nog niet verzonden. Ik vind het jammer dat ik hierover niet eerder was geïnformeerd. Nu komt de bestelling pas na Sinterklaas binnen (wanneer is nog niet duidelijk) en moet ik last minute iets anders gaan regelen. Verder vind ik het aanbod erg mooi.
Mevr. Ellen Pipers22 November 2021, 13:27
Hele vlotte service, staan altijd klaar met raad en daad en zijn heel vriendelijk �