Bikes and Parts Robert Paul

Bikes and Parts Robert  PaulSatisfaction score: 5/5
31 votes, 1715 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.bikesandpartsrobertpaul.be




Bikes and Parts Robert Paul
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 1715 reviews.

yves16 May 2014, 16:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

snel en correcte site : zeer tevreden ==> een aanrader als je snel iets online wil kopen

Justin9 May 2014, 21:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede service en snelle verzending, ook naar nederland! nogmaals bedankt, u ziet me terug!
Aanrader voor iedereen

Pascal9 May 2014, 13:13

Zeer vlotte en correcte afhandeling.
Goed verpakt en snelle levering.

Etienne4 May 2014, 21:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlotte levering aan een scherpe prijs,dit is een aanrader

Alessio1 May 2014, 20:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer goede service , vlotte verwerking op de website .
Scherpe prijzen en alles lag klaar in Stekene bij afhalen.
Vriendelijke ontvangst.
Een echte aanrader

eric29 April 2014, 20:08

zeer goede en snelle service,zeker voor herhaling vatbaar.

Timp Vince28 April 2014, 14:13

Uitstekende service voor een leuke prijs en ook naar nederland snelle levering!

Theo25 April 2014, 13:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

zoals altijd, snel en correct en een goede prijs

Gilbert22 April 2014, 16:03

Zeer snel geleverd op het postkantoor en vandaar een mail dat het pakket er lag. Prijzen zijn ook zeer concurrerend. Ik zal zeker in de toekomst nog bestellen bij deze webshop.

hvdh16 April 2014, 18:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima niets op aan te merken

Paul Peeters13 April 2014, 18:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snelle en goedkope levering via een Kiala punt.
Alles conform de bestelling. Toch een opmerking. Er werd een heel grote doos gebruikt, en die zat overdreven vol gepropt met karton om de goederen niet te beschadigen. Beste Paul in de toekomst een kleinere doos gebruiken. Groeten.

Dick12 April 2014, 16:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goed assortiment tegen goede prijzen. Prima Website.
Service en levering snel en goed verzorgd.
Zeker een aanrader.

Robby11 April 2014, 18:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle afhandeling, goede prijs, zeer vriendelijk bij afhaling.

Benny10 April 2014, 22:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Al een paar dingen besteld en tot nu toe héél tevreden. Binnen een paar dagen kan je de goederen afhalen in het KIALA-punt.
Als je een vraag per mail stuurt krijg je ook zeer snel antwoord.
En al eens van een bepaald stuk de prijs vergeleken met andere webshops. Bleek dat onze Paul de goedkoopste was!

Angelo9 April 2014, 22:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dit was mijn eerste bestelling bij B&P en ik ben zeer tevreden! De verschillende producten die ik had besteld werden snel via Kiala geleverd. Alles was ook goed verpakt.
Na Googlen op het Internet bleek BOOOM Recovery drink bij B&P het goedkoopst. Perfecte opvolging en communicatie na de bestelling.

jean9 April 2014, 17:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

order prima verwerkt en op vraag aangepast.
waar voor uw geld,vriendelijke communicatie.
zeer tevreden.

Guido1 April 2014, 11:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bestelling, verzending en aflevering vlot en zonder fout verlopen. Zeer tevreden.

silke1 April 2014, 9:37

Zeer tevreden! Vlotte levering,duidelijke info en opvolging van de verzending! Bedankt!

Michael Van der Dooren30 March 2014, 21:13

Perfecte service, snel bezorgd via kiala
Mijn zadel was niet meer op stock maar ik kreeg direct reactie om een ander zadel te kiezen
Mijn volgende bestelling gaat terug via Paul Roberts!

steven29 March 2014, 13:11

Goede afhandeling en snelle levering in bpost 24/7

Valentijn27 March 2014, 20:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik kan mezelf een tevreden klant noemen. Mooi zadel besteld aan een zeer voordelige prijs. Weliswaar kreeg ik eerst het verkeerde toegestuurd. Dat kon ik echter probleemloos ter plekke gaan inwisselen. Ik heb zelfs nog een tegemoetkoming voor de naft ontvangen!

Robert27 March 2014, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer vlotte en korrekte afhandeling van de bestelling.
Donderdagavond besteld en maandagmorgen reeds geleverd door de post.

Francis N25 March 2014, 21:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Verzending via Kiala verloopt niet vlot. Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling. Ik weet nog steeds niet waar mijn pakket is, want ik krijg van Kiala geen melding. Over de webshop zelf heb ik geen klachten. Gemakkelijk om te bestellen en nauwkeurige statussen.
Bestelling gedaan op 17/03 en vandaag zijn we 25/03. Ik wacht nog steeds. Geduld is een schone deugd.

Bikes and Parts Robert Paul26 March 2014, 6:14

Beste Francis ,
Ik heb u al 2x een mail gestuurd dat uw zending is aangekomen, misschien heb je deze niet gekregen?Volgens kiala is uw pakket daar aangekomen.
18/03/2014 20:05 Pakketlabel geprint door de verzender
19/03/2014 09:04 Pakket ingeleverd in het Kiala Punt door de verzender en verzonden naar het Kiala sorteercentrum
20/03/2014 13:59 Pakket onderweg naar het Kiala Punt van de ontvanger
21/03/2014 13:00 Pakket aangekomen in het Kiala Punt van de ontvanger

MVG ROBERT PAUL.Dit is het verslag van kiala, zou op 21/03 geleverd zijn , dus veel vlugger als dat ik aangeef zie rubriek verzenden 5 werkdagen.grtjs Paul.

Savelkoel Alessio25 March 2014, 14:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle verzending en goede prijzen. Meer moet dat niet zijn !

Webshop Directory

Categories