SM-speeltjes

SM-speeltjesSatisfaction score: 4.7/5
15 votes, 84 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.smspeeltjes.com

SM-speeltjes
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, Dutch, Euro

Reviews

We found 84 reviews.

Imke Wouters1 October 2022, 14:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geweldige service en fijne mensen

Mx Jessica17 September 2022, 13:35

Nette snelle afhandeling en prettig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Silke Boonen18 August 2022, 14:26

Ik heb sojakaarsen gekocht en ik ben er erg tevreden mee. Ze waren heel goed verpakt en de kleuren zijn mooi. De prijs/kwaliteit is ook goed. Ik koop zeker opnieuw.

Michella Lap13 August 2022, 13:52

Mooi materiaal
Wel erg duur

SM-speeltjes13 August 2022, 14:46

Bedankt voor je beoordeling, maar dat is de allereerste keer dat we te horen krijgen dat we erg duur zijn.

Nicolas Antson1 August 2022, 12:54

Heel goede service en klantvriendelijk, producten waren ook mooi verpakt

SM-speeltjes13 August 2022, 14:46

Dank je wel.

Janita Lubbinge11 July 2022, 17:03

Zouden nog wat puntiger mogen.
Bestelling verliep goed.
Netjes verpakt. En goed aangekomen.

SM-speeltjes13 August 2022, 14:47

Niets aan te doen, maar deze zijn idd niet zo scherp als de gewone pinwheels.
Daarnaast zijn ze dan ook wel veel groter.

Steven Ansems3 June 2022, 8:45

Dank voor de fijne producten en voor de snelle levering. Het spelen kan beginnen.

SM-speeltjes13 August 2022, 14:48

Heel veel plezier met je spel, hopelijk ka je er nog steeds van genieten.

Mevr. Shelley Van Belleghem13 February 2022, 21:24

Zoals altijd super tevreden. Perfecte service en uitstekende kwaliteit. Ik ben weeral tevreden!

Dhr. Bart Verreydt11 December 2021, 20:17

Gewoon Top op alle vlakken, goede producten, goede, snelle en vlotte service. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen

Dhr. freek ruigrok14 November 2021, 14:16

Alles netjes ontvangen alleen vallen de tepel klemmen tegen

Dhr. michiel koorn6 November 2021, 17:27

Ik kan alleen maar tevreden zijn. Ik had een aantal producten besteld en alles zag er prima uit. Alleen ik miste 1 product. Ik heb er een emailtje over gestuurd en 5 minuten later al antwoord. 2 dagen later stond DPD weer voor de deur.

Een foutje kan gebeuren maar perfect opgelost. Zeker voor herhaling vatbaar

Dhr. Richard Versluis24 October 2021, 13:21

Snel bezorgd,netjes afgehandeld

Dhr. Luc Van den Broeck23 October 2021, 15:58

Staan gelijk klaar eender welk moment om u te helpen met eender welke vraag zaterdag zondag maakt niet uit! Elke mail word snel beantwoord!
Kwaliteits producten snelle levering .en goed raad

TopperS �

SM-speeltjes23 October 2021, 16:14

Dag Luc,
Dank je wel voor deze wel zeer lovende woorden, in het engels gezegd, you make us blush.
Kijk, voor die reden ben ik er ooit mee begonnen, het is zo fijn om mensen te kunnen helpen en blij te maken.

Mvg Ron en Natje

Mevr. Natasha Verswyvel12 October 2021, 0:37

Hallo ik heb nu al verschillende aankopen gedaan en had ze allemaal de dag later en ben tevreden met alles. En blijf zeker klant want bij ophaling werd ik vriendelijk ontvangen ook bij vragen achteraf doe zo verder want jullie zijn goed bezig Groetjes Natasha

SM-speeltjes15 October 2021, 12:16

Dank je wel, we proberen steeds ons best te doen alles zo goed mogelijk in de juiste baan te leiden.

Mvg Ron en Natje

Dhr. Luc Van den Broeck8 October 2021, 13:07

Gewoon super op elke mail word gereageerd elke vraag beantwoord! Snel service en product zoals beloofd

SM-speeltjes8 October 2021, 13:15

Dank je voor deze zeer lovende woorden.

Dhr. bart soete2 October 2021, 14:10

volgens ons is er nog niets geleverd. dus momenteel kan ik nog geen score geven.

SM-speeltjes2 October 2021, 14:28

Beste Bart, dat klopt helemaal, uw bestelling gaat hier maandag de deur uit, dit omdat wij enerzijds nog aan het wachten waren op een backorder die pas gisteren middag geleverd is geweest, en anderzijds konden we u daar helaas ook niet over berichten, omdat u uitdrukkelijk gevraagd heeft geen updates door te voeren over uw bestelling. onze excuses voor het ongemak.

Mevr. Ines De Maertelaere16 September 2021, 18:41

De bestelling was er heel vlug, vrijdag besteld dinsdag al geleverd.
Thanks.

SM-speeltjes15 October 2021, 12:16

Mooi zo, als DPD ook steeds zo snel werkt as wij :)

Dhr. Eric den Dekker13 September 2021, 14:13

Duurde even wat langer, maar vandaag opgehaald en ziet er super mooi uit, alleen de grootste ring is een maatje te klein helaas

SM-speeltjes13 September 2021, 15:05

Dag Eric, ik heb je hier ondertussen een mailtje voor gestuurd hoe we dit kunnen oplossen.

Mvg Ron

Dhr. Leo Asselbergs12 September 2021, 14:06

Vlotte levering

SM-speeltjes13 September 2021, 15:05

Top, bedankt

Mevr. Daphné Stockx1 September 2021, 17:28

Vlotte levering, product zoals voorgesteld. Heel tevreden van mn aankoop :)

SM-speeltjes8 September 2021, 13:27

Dank je wel voor de leuke feedback

Dhr. Geert van Ass8 August 2021, 16:52

De bestelling was erg snel geleverd en het voldoet helemaal aan onze wensen.

SM-speeltjes8 September 2021, 13:27

Leuk te horen, we proberen steeds zo snel als mogelijk te leveren.

Dhr. Anwar Aslander10 July 2021, 13:09

Bestelling snel en discreet bezorgt super blij

SM-speeltjes8 September 2021, 13:29

We sturen altijd alles super discreet op, soms gebruiken we zelfs dozen van andere zaken zoals een toaster ofzo, als het maar past. Maar standaard is het idd vaak gewoon een bruine doos.

Mevr. GC Gorter3 July 2021, 16:01

Goede pasvorm, doet wat het doen moet :)
Duurde enkele dagen voor aankomst ivm zenden naar NL. Discreet verpakt dus prima voor elkaar zo.

SM-speeltjes8 September 2021, 13:29

Dank je wel voor de leuke feedback

Mevr. Veronique Brouckaert12 June 2021, 17:42

Nog altijd niets ontvangen.. melding dat de post nog moet leveren...

SM-speeltjes8 September 2021, 13:30

gelukkig s dit ondertussen opgelost.

Webshop Directory

Categories